Såhär tränar jag mage: | Lovisa Eriksson

Lovisa Eriksson

Annons

Såhär tränar jag mage:

Oftast lägger jag in 3-4 olika övningar tillsammans på ett pass då jag kör  tex bröst, axlar eller rygg eftersom det är pass som går lite snabbare för mig. Jag kör då 3-4 övningar och mellan 10-20 reps beroende på vad för övning det är. Eftersom jag deffar och min fettprocent går nedåt så vill jag få fram lite fina konturer på min mage, jag har då valt att lägga in mage 2-3 gånger i veckan som bonus på mina vanliga pass. Igår hade jag ett valfritt pass då jag valde att bara köra mage och då såg det ut såhär: 

 

Hanging legraise 16×4 (orkar fan inte 20, får så galet ont i händerna) 
Legraise 20×3
Dumbell side bend 20×3 (18kg) 
Crunches 20×3
Head to toe 20×3 
Plankan 1 minut x3 

Det är bara att googla på de flesta övningarna så ser ni hur man gör dem! Lycka till allihopa! 

 

20140526-101518-36918880.jpg

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats